torsdag 13 januari 2011

NY MOBILTELEFON


Kära vänner, jag har nu spontanköpt en mobiltelefon. De hade rea på elgiganten. Kanske kommer jag ångra mig, men jag tror inte det. Vi snackar inte mycket pengar nu. Ca. 800 spänn för en mobil som lär vara bra mycket bättre än den jag har nu. Jag tycker det är en investering eftersom det är ett år kvar tills mitt abonemang går ut. Har en känsla av att mor och far kommer tycka att det är sjukt slöseri med pengar men det får dom tycka.

I övrigt ska jag försöka rita lite mer. När Kusin-Ella va här och julbakade med oss så fick hon (äntligen) se mitt skissblock. Hon tyckte jag var sjukt duktig. ♥ Ska bara ta och skriva ut lite fler bilder att rita av. Tror att det kommer bli fler teckningar på våren när det blir lite ljust och fint ute. Har liksom ingen rit-lust när det är mörkt och kallt. Skulle gärna lägga in några av mina alster här men eftersom jag inte har en scanner så skulle det se sjukt fult ut. Så för tillfället så struntar vi i det.


Lottebydennisveldman5_large

Någon dag ska jag klara av att rita av den här. Särskilt håret. Det är sjukt svårt att rita hår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar