söndag 2 januari 2011

NYTT ÅR, 2011


Så var det nytt år igen, detta faktum blev extra påtagligt när jag köpte en ny almanacka. Hoppas att 2011 blir mitt år. :) Det ska bli ändring på saker och ting, hur det kommer att ske vet jag inte än men det känns som att det kommer bli ett bra år.

Nyårsafton spenderades spontant med våra gulliga grannar. :) Vi tog med deras 6-åring ut på kvällspromenad med hundarna, gjorde snöänglar och hade snöbollskrig. Vi åt glass, spelade playstation och kramade våra hundar. Det var verkligen jättemysigt. Det är så skönt att man kan göra såna här spontana grejer och att allt inte ska vara så planerat. Nyårsafton har alltid varit något ångestfyllt för mig, det förväntas massa saker (jag har nämnt det förut, så fort det kommer en högtid med förväntningar får jag ångest). Man ska planera, man ska fira, man ska supa, man ska glömma det gångna året, man ska se framåt, man ska vara glad och nöjda, etc etc. I år blev det inget sånt, helt kravlöst. Gotta love it. Mycket bra nyårsafton.




- Ozzy & Jag, nyårsafton 2010 -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar