måndag 30 september 2013

MITT CV

Efter ca. fyra timmars knåpande med att få allting att få plats på ett A4 så orkar jag faktiskt inte sitta med detta mer just nu. Men jag är ganska nöjd ändå måste jag säga. Blev ganska så snyggt. Är inte helt hundra på vad det ska vara för färg på texten ännu, eller om jag ska byta ut bannern mot en cirkel att ha foto på mig själv i. Men efter fyra timmar så får det vara. Ska ta en rejäl paus och gå och se efter vad jag har i skafferiet som jag kan äta till middag. Blir troligtvis makaroner och köttbullar eftersom jag inte har handlat på flera dagar (har ätit hemma hos Cissi), och dessutom har jag inte diskat sen i fredags heller, måste ta tag i det där nu! Hej med er! 

// After having spent about 4hrs on attempting to fit a four page resume onto a single A4 page, I really don't have the energy to work on this anymomre. But I have to say I'm pretty pleased with how it turned out. I'm not a hundred percent sure of what color all the text is gonna be yet, or if I'm gonna keep the banner or change it into a circle to put my picture in. But like I said, after four hours I just cannot be bothered anymore. I'm gonna take a massive break and go rade my cupboard for something to have for dinner (most likely some kind of macaroni and meatballs since I haven't bought any groceries in ages). I also haven't done any dishes in like three days... Gotta get around to that.. xoxo

screenshot på mitt CV // screenshot of my resume

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar