torsdag 19 september 2013

TÄBY C

Idag var en bra dag. ☺ Jag, mamma och Cissi  åkte till Täby Centrum eftersom lillasyster min inte började jobba förrän klockan 5 i eftermiddag. De har byggt ut ordentligt i Täby kan jag säga! Helt galet vad stort det har blivit! Min mor var också snäll nog att köpa mig två stycken nya tröjor från Gina Tricot  Tack mamma! Kommer bilder på dem senare, det är för mörkt för att ta bilder på dem nu. 

Just nu sitter jag i sängen med vovven och uppdaterar min telefon till nya iOS 7, är galet nervös för att jag kommer att hata det nya operativ systemet, men man vänjer sig antar jag. Men uppdateringen tar kål på mig som är så fruktansvärt otålig. Det är nästan olidligt! 

// Today was a good day! ☺ Me, my mom and my sister went to Täby Centrum today since my sister didn't start work until 5 pm. They've remodelled like crazy over there! Feels like it's twice as big as it used to be. I could seriously get lost in there now! My mom was also nice enough to buy me two new tops from Gina Tricot. ♥ Thanks mom! I'll take photos of them some other time, it's too dark to take photos of them now. 

Right now I'm sitting in my bed with the dog, watching The Simpsons and updating my phone to the new iOS 7, I'm super nervous that I'm gonna hate it. But you'll get used to it I guess. But it's taking way too long! And with me being completely shit at waiting for anything - it's driving me insane! 

bild från we♥it // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar