måndag 4 januari 2010

2010.01.04 - GOTT NYTT ÅR!! :)


Det har varit dåligt med uppdateringarna här, men det får ni leva med. Det är ganska svårt att hinna med att sitta här och skriva ned grejer när den enda stunden man har för sig själv är när pojkvännen behöver gå på toaletten...

Nog om det. Nyår alltså. Egentligen så skulle jag kunna skriva om saker som jag minns extra väl under 2009, men faktum är att jag nog måste hitta någon form av formulär med frågor för att jag ska komma på saker att skriva. När jag kommer på något kommer ett inlägg tituelerat "Minnen från 2009" men nu tänker jag bara berätta hur jag spenderade nyårsafton istället.

Ca: 2 dagar innan nyår åkte vi upp mot ännu nordligare breddgrader, till norra Irland, för att hälsa på en av Ryan's kompisar och hans familj. Mamman är fransyska och pappan irländare. Vi gjorde sorbet och stoppade i urholkade citroner och apelsiner, åt massor med god mat, spelade Halo 3 till kl. 4 på morgonen. Satt uppe på nyårsafton och sjöng sånger och lyssnade på typisk irländsk musik spelad av familjen. Satt framför brasan och drack te och hadet det allmänt mysigt. :)

Det får räcka tills vidare för nu ska jag gå och spela kort. Puss på er mina små pussgurkor! :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar