fredag 15 januari 2010

2010.01.14 - Dagens påhitt.


Var sjukt trött på att konstant ligga hemma med en täppt näsa (har varit mer eller mindre förkyld i ca: 4 veckor nu), så jag tyckte att det var på tiden att gå ut och göra något istället för att bara ligga hemma och må dåligt.

Vi gick ned till en gata som heter Grafton Street. Något osäker på stavningen dock, men i alla fall. Vi gick ned och införskaffade lite hemliga prylar och en bok till mig så att jag har nåt att läsa när pojkvännen måste ha datan.
Sista Twilight boken - Breaking Dawn. Tjock som tusan är den, vet inte riktigt hur jag ska kunna läsa igenom den.

Resten får vara hemligt. Försökte sms:a min bror också, men det gick inget vidare. Mamma, fråga honom om han fick sms:et. Annars är priset €100, alltså 50 var. Hälsa honom det, och be honom sms:a mig. Och om det ska funka måste han överföra pengarna till mig innan jag inhandlar objektet i fråga (jädrar vad komplicerat det blir när man måste vara så här hemlig hela tiden!!).

Nej, nu orkar jag inte mer. Ska försöka gå ut i morgon också så får vi se vad vi hittar på då. Morsning så länge! :)
(Förresten, vad är förkortningen på "morsning" i skrift? Jag säger alltid "mors" när jag går, men när jag skriver det så ser det ut som att det handlar om min mamma...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar