torsdag 28 juni 2012

JOBBIG VECKA

Den här veckan har varit riktigt tuff (tuff som i jobbig, inte tuff som i häftig/ball). Var hemma i måndags pga. förkylning, var inne i tisdags men mådde piss hela dagen. Var hemma i går och skulle varit hemma idag också men hamnade såklart på både ett kundbesök och på kontoret idag i alla fall... Jag är helt slutkörd, tror egentligen inte att det har så mycket med förkylningen att göra utan snarare stress. Hann inte med läkaren igår eller idag så i morgon måste det bli av. Kan hända att jag blir sjukskriven pga. stress.. :(

Jag tar på mig för mycket jobb och ansvar, det vet jag om. Och nu börjar det kännas i kroppen. Har ingen fysisk ork kvar. Jättejobbigt. Ska försöka ta tag i saker och ting. Möttes i alla fall av att mitt paket från H&M med nya träningsbyxor, och mitt superfina halsband från Kyss Johanna hade kommit så nu känns det trots allt lite bättre. :)



- mitt nya fina halsband från Kyss Johanna ♥ -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar