lördag 2 juni 2012

OFFICIELLT FLYTTAT

Nu har jag officiellt flyttat min blogg till blogspot istället. Blogg.se är som sagt något fucked up så jag orkar inte fortsätta blogga. Med en bloggportal som faktiskt fungerar så borde jag få blogg-lusten tillbaka. Vi får se hur det går. Känns bra i all fall. :)

Syster och jag bröjade dagen med att gå ut i skogen med hundarna. Ozzy var inte road, han hatar regn. Det var så väldigt nära att jag tyckte så pass synd om honom att jag funderade på om jag skulle köpa en sån där fruktansvärt löjlig hundoverall till honom så han slipper bli blöt. Men då ska det gå riktigt långt innan jag börjar köpa kläder åt min hund!
Skänkte en tanke till alla som ska springa Stockholm Marathon i det här skitvädret. Nånting står ju inte riktigt helt rätt till i huvudet på en människa som frivilligt ger sig ut å springer hur-långt-det-nu-är i detta monster väder!

Bjuder på bilder på en betydligt nöjdare Ozzy för några veckor sen.

- Ozzy ♥ -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar