måndag 4 juni 2012

NU ÄR HELA BLOGGEN FLYTTAD

Sådärja! Nu har jag lyckats flytta hela min gamla blogg hit istället. :) Dessvärre flyttades inte kategorierna med, så fina kategorier som "dagens citat" t.ex. kom inte med. Men alla inlägg finns här nu så det känns bra. :)

- bild från google - 

Lite extra bra är att vi har bestämt hur Printline's sommarkort ska se ut. De blev jättefina (såklart jag tycker det när jag har designat dem). Kanske kan lägga upp en bild här sen när vi har skickat ut dem. Sen är det ju Sveriges nationaldag på onsdag, vilket innebär att det är "halvdag" på jobbet imorgon (inom situationstecken eftersom vi slutar 3). Då ska jag troligen hämta upp mor & far från Arlanda. Känns bra med lite ledigt mitt i veckan. Om vi kan få tillbaka sommarvärmen också så vore det toppen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar