fredag 15 juni 2012

NEW IN

I kväll var jag & syster på stan. :) Tänkte ju åkt ner på stan igår egentligen men jag kom hem så sent från jobbet så det var ingen idé. Men idag så!

Provade linnet som jag såg på Gina Tricots hemsida, tyvärr så satt det mer som en klänning än ett linne så jag väntar nog. Mönstret var jättefint men det var ju inte en klänning jag var ute efter. Däremot köpte jag ett jättegulligt halsband! Ett guldigt med handbojor på, längre upp på kedjan så satt det en liten nyckel med ett hjärta på. ♥ Superfint. Plus en ganska cool dubbelring i guld, som egentligen bara är två ringar med en liten kedja emellan (också jättefina!), och ett halsband och örhängen åt Cissi. :) Och så lite grejer från Apoteket.

Nu ska jag ta mig en liten skål glass med jordgubbar och titta på Criminal Minds. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar