onsdag 20 juni 2012

PACKAD & KLAR

Och då menar jag inte packad som i alkoholiserad utan packad som i att jag har packat min väska & fixat spotify premium så att vi kan lyssna på bra musik hela vägen till Kalmar imorgon! :)
Ska bli en riktigt kul roadtrip. Eftersom vi är så många (mamma, pappa, jag, cissi & två hundar) så åker vi två bilar, vilket innebär att jag och syster åker i en bil med hundarna medans mor och far åker den andra. Skönt att slippa trängas och att vi kan spela precis vilken musik vi vill i ca. 5h. :) Kommer bli jättebra.

Vet inte riktigt hur vi kommer att "fira" midsommar men farmor är jätteglad att vi kommer ner allihop, även om Cissi och jag bara stannar tills på söndag. Jag är faktiskt jättetaggad. Ska bli så himla skönt att slippa stressa och tänka på jobb i fyra dagar. Lugnt och skönt. ♥ Nästan så att jag tror att jag ska köpa mig en bok när jag kommer fram. Men nu ska jag ramla i säng så att jag orkar gå upp och köra ca. 40 mil imorgon.


- Kalmar slott. Bild från google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar