onsdag 13 juni 2012

TROR JAG SKA SHOPPA LITE IMORGON

Klickade in på Gina Tricot's hemsida och fick en plötslig lust att gå och fylla på min sommargarderob. Nu låter det som att jag har flertalet garderober med kläder för alla årstider, men så är det inte. I wish! Men jag känner att jag måste utöka garderoben lite. Det senaste året har jag gått upp ca. 10-12 kg (jag är osäker på den exakta siffran eftersom det var ett tag sen som jag vägde mig). Det blev inte bättre heller av att jag var med i en bilolycka tidigt i våras då jag blev påkörd av en buss och bröt några revben. Ingenting jag har nämnt tidigare eftersom det gick bra, jag brev utskriven från sjukhuset efter tre timmar och allting har läkt ihop nu. Men det är svårt att vara aktiv och röra på sig när man har brutna revben som gör ont bara om man tar ett djupt andetag. Nästa sommar ska jag i alla fall se ut som jag gjorde när min kära lillasyster tog studenten förra sommaren! :)

Hur som helst, det var ju inte det jag pratade om egentligen. Det jag ville prata om är jag ska ta med mig min syster och våra cyklar och kila ner på stan och rusta upp sommargarderoben och korta av armbandet på den nya klockan som jag köpte för någon vecka sedan.


- bild från systers student förra året - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar