fredag 28 december 2012

DEPEND GELLACK FÖR HEMMABRUK

I dag var jag, mamma och Cissi inne i stan och tittade lite mer på rean. Det kändes som att det var ganska urplockat bland reavarorna, men jag köpte i alla fall vad jag gick ner på stan för att köpa: Depends gellack. ♥ Bestämde mig för att köra på Depend i stället för Orly eftersom Depends var billigare och, vad jag förstår, fungerar minst lika bra.

Vid första försöker är jag i alla fall väldigt nöjd, det känns som att det här kan vara den roligaste pryl jag köpt på rätt länge. ☺ Enligt beskrivningen så ska lacket hålla i ca. 2-3 veckor så jag får göra en update med hur bra lacket hållit och vad jag utsatt händerna för under den tiden. Just nu är jag i alla fall bara väldigt nöjd och glad. ☺

Today me, Cissi and our mom went into town to check out the sales some more. It felt like all the good things were already gone, but at least I got what I went out for: Depend's gelpolish. ♥ I decided to go with that brand instead of Orly's because Depend is a cheaper brand, and from what I gather it works just as well. 

After my first attempt I'm really happy with it, and I have to admit that this is pretty much the most exciting thing I've bought in quite some time. ☺ According to the instructions/manual the polish will last for 2-3 weeks, so I'll have to write about how well it's kept it's shine etc. for now I'm just really happy and excited. ☺

- bild från min Instagram -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar