måndag 3 december 2012

JAG ÄR EN PENSIONÄR

Jag måste ha blivit pensionär vid 24-års ålder! Klockan är nu 20:50 och jag har redan borstat tänderna och tvättat av sminket och sitter i sängen iklädd pyjamas (okej, så jag byter till pyjamas så fort jag kommit hem på eftermiddagen, men ändå)!

qoi de neuf? Det ska jag tala om, inte ett dugg! Men jag hade tre rabarber kvar så jag  gjorde en liten rabarberpaj i kväll. Den blev väldigt bra faktiskt, jag är nöjd.
Funderar också på hur jag ska kunna göra den här bloggen mer intressant. Vad är det som gör mig och min blogg speciell? Vad kan jag göra för att väcka mer intresse? Just nu känns t.o.m. min blogg lite slentrianmässig, och det är jättetrist! Hela anledningen till att jag hade kvar den här bloggen var ju för att jag ville skapa ett konstant positivt inlägg i mitt liv. Så hjälp mig gärna! Vad vill du som läser den här lilla bloggen veta mer om? Är mitt jobb intressant? Vad som helst!! Alla tips är välkomna! ☺

I must've turned into a senior citizen at the age of 24! It's 8:50pm and I've already washed off my makeup, brushed my teeth and I'm actually in bed in my PJ's (ok, so i change into pajamas as soon as I come home, but still)!

So, what else is new? I'll tell you! Nothing. But I did have 3 rhubarbs left so I made a small rhubarb pie this evening. It turned out really nice, so I'm pleased! ☺
I was also thinking about what I can do to make this blog more interesting. What is it that makes me and my blog more interesting and unique? What can I do to make people interested? Right now I kinda feel like this blog is a bit like I write out of routine rather than because I actually have something interesting to share, which I think is really boring. The whole reason for me keeping this blog going was because I wanted something to be a positive constant in my life. So, if you have any ideas, please help me out! What do you wanna read about? Is my job at all interesting? Would fashion tips be appreciated? Any tips would be really helpful! ☺


- picture via we♥it, edited with picmonkey.com -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar