lördag 1 december 2012

1:a DECEMBER 2012

Det är så himla mysigt väder i Stockholm! ☺ Jag älskar vintern, verkligen älskar. Det är så fint och lugnt ute! I love it! ☺ 
I dag har varit en väldigt kort dag för mig. Jag vaknade kvart i tolv av att min mamma ringde och undrade om hon och pappa skulle köpa en ny, mindre, resebur till hunden (eftersom den jag köpte är stor som en lekstuga). Efter det gick jag ut med hunden och lekte i snön, när jag kom hem så åt vi frukost och sen gick jag och lade mig i sängen igen. Och somnade. Sov till klockan var halv fyra ungefär. Det var väldigt länge sen som jag sov så länge, men min kropp behövde väl det antar jag. Så i eftermiddag så gick vi ner till affären och handlade och nu så ska vi titta på Brave.

The weather in Stockholm right now is aboslutely amazing! ☺ I love the winter, absolutely love it. Everything is so pretty and calm. I love it. 
Today has been a really short day for me. I woke up at 11:45am because my mom called and wanted to know if she should buy a new travel-cage for Ozzy (since the one that I bought is big as a playhouse for children). After that I took the dog for a walk and played in the snow, when I got back we had breakfast. Then I went back to bed and fell asleep. I slept til' about 3:30pm! It's been a really long time since I slept that much, but I guess I needed it. 
Anyway, this afternoon we walked over to the grocery store and in a minute we're gonna watch Brave. ☺


- bild via we♥it -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar