tisdag 11 december 2012

LÅG UPPDATERING

Ja det har ju varit lite dåligt med uppdateringen här i några dagar, jag vet det. Min syster har klagat (jag visste att det var dåligt ändå, men hon kände tydligen att det var viktigt att påpeka i alla fall).

Jag har inte orkat bry mig helt enkelt, det har inte hänt nåt speciellt, jag har haft en svacka och tyckt att livet suger, som jag skrev i torsdags så har jag helst velat dra täcket över huvudet och aldrig med komma fram. Men så kan man ju förstås inte ha det. Livet rullar ju på som vanligt, med eller utan min medverkan.

Hur som helst, låg uppdatering pga. dålig inspiration, nedstämdhet osv. Jag är nog på banan igen snart (nästa fredag åker jag ju till Kalmar! ☺).

The updates have been low for a couple of days, I know. My sister complained about it (I knew it was low either way, but for some reason she felt like she needed to point it out to me). 

I haven't had any motivation to write anything. Nothing major has happened, I've just felt sad/down and thought that life in general sucks, like I wrote last thursday, I just feel like I wanna crawl into bed and pull the covers over my head and never come back out. But that's no way to live. Life goes on with or without my participation.

Anyway, the updates have been low because of lack of inspiration, sadness, and so on and so forth. I'll be back on track soon (next friday I'm gonna go see my family over christmas! ☺).

- bild via we♥it - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar