måndag 21 juni 2010

- DAGS IGEN -


Kände att det var dags att börja skriva igen. Det har hänt en del obehagliga grejer i familjen den senaste tiden som gjort att jag bara tappat lusten. Grejen med bloggen är ju ändå att det ska vara positivt, inte för andra men för mig själv. Jag vill inte skriva om hur deppig jag är, jag vill skriva när jag är glad och om hur positivt jag tycker saker är. Annars förlorar bloggen sitt syfte.

I vilket fall som helst så har jag fått min gnista tillbaks, så jag är nöjd och glad. :)
Häromdagen gjorde jag om ett par gamla jeans till ett par grymma shorts (de är inte riktigt klara än men de kommer BLI grymma när jag fixat färdigt :D).


Jag har börjat rita på en bild till förresten, ett par ögon. Funderar på att lägga till lite extra grejer och göra en "burka-liknande" grej genom att rita tyg runtom ögonen. Får se hur det går med det, men jag tror att det kan bli fint. :)

Nu sitter jag och kollar på The Dog Whisperer ♥ Underbara serie. Jag lär mig så sinnesjukt mycket. Ooooh, nu börjar det!!

Tjenixen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar