torsdag 24 juni 2010

- JORDGUBBAR -


Var på Subways och åt lunch (som vanligt). Skitgott. Skinka och två sorters salami kompat med sallad, tomat, oliver och mayonaise. :D Mmmm. ♥

Sen strosade jag in i köpcentret Ringen och glodde runt lite. Upptäckte att de - på Din Sko - säljer vita converse-kopior (!!!!!!!!!) för ca. 300 :- med tunn sula, precis som jag vill ha dom! :D:D (Vissa andra handlar ju sina på Ica Maxi och sparar en hundring till, men sån tur har inte jag ';)).

Tur att man får lön snart. Troligen redan imorgon nu när jag tänker efter. YAY! Var inne på Hemköp också och köpte jordgubbar och en flaska vatten. Får ta det lite lugnt med dom dock, pga. allergin, men om jag äter typ 3 åt gången, dricker mycket vatten, och varvar med lite tuggummi borde jag överleva.

Usch, känner att jag bara vill gå hem, ta en dusch, skrubba mig ordentligt, smörja in mig så jag luktar frukt, och gå och lägga mig. För imorgon vill jag inviga mina shorts som jag ÄNTLIGEN blev klar med igår kväll - efter att jag spenderat hela dagen med att jobba på systers shorts först och sen framåt kvällen börjat fixa det sista på mina egna. De blev snygga i alla fall, det är det som räknas. Kommer bli grymt i frankrike när man inte vill ha på sig något annat än långklänning eller shorts. :)

På tal om frankrike måste jag börja packa nu. :S Tur att jag redan gjort en packlista och att jag mer eller mindre har klart för mig i huvudet vad jag ska ha med mig. Annars hade jag fått rejäl panik vid det här laget.

Ooooh, kollade just min mail och jag fick betalt idag!!! :D Tror jag får kila in på Din Sko innan jag går hem och sno åt mig ett par dojjor. Egentligen vill jag ju ha de "riktiga" märkesdojorna, men vem bryr sig egentligen? Snygga skor är snygga skor oavsett var de är köpta (som Ica Maxi t.ex. ;) hahah, kunde inte låta bli. :)).

Nej, nu tänker jag bläddra lite i min Teknik Magasinet katalog och drömma mig bort i teknikens värld. Tjenixen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar