fredag 11 juni 2010

- REGN ♥ -


Jag sov ofattbart bra inatt. Tack vare att det öste ner underbart regn över Stockholm i natt. Älskar't. :) Det tog emot ordentligt att kliva upp ur sängen idag, det kan jag lova. Särskilt med tanke på att jag skulle jobba på ett ställe som är ofattbart tråkigt (mest pga. personalchefen som är fullkomligt vidrig. En riktig FF!! :P).

Igår var jag på Primusgatan, plockade disk mest men dom är i alla fall trevliga. Måndag, tisdag, onsdag spenderades i en bil med Skumpa och vi delade ut Printline kataloger till massa företag, sms:ade 118 100 för att ta reda på hur lång en människotunga är, jag svor åt elaka tanter som pekade finger åt mig när jag körde, vi jagade brasilianare på cykel (med betoning på VI, det var faktiskt inte jag som ville stoppa upp minttabletter i rumpan på honom!!!) och kom på nya fina svärord. Bra vecka! :P

Lillasyster har nu slutat skolan för i år, hon fick hela 4 VG:n och det firades med brakmiddag på Kina Muren ("och först i mål kommer "pop" (gör ett poppande ljud med munnen)!!!" :D). Sen rullade vi hem, mätta och belåtna.

Kusin-Ella fyllde 14 år i tisdags, det firade vi hemma hos henne med släktmiddag. Det var också mycket trevligt. Särskilt när det serverades marräng/glasstårta till efterätt. Tror att Andreas och jag åt upp mest. Mmmmm.... Marräng. ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar