tisdag 14 augusti 2012

DET HÄR MED MAILSIGNATURER

Jag fick ett mail från en kund alldeles nyss. Han började mailet med "Hej Hanna", då blir man lite fundersam. Hur svårt kan det vara att bry sig tillräckligt för att läsa min mailsignatur där mitt namn står i STORA bokstäver? Och det här är inte första gången det händer heller! Är folk inte läskunniga längre eller är det bara för att de skiter i det? Man undrar ju. Mannen i fråga hette Filip, undrar hur han skulle reagera om jag svarade med "Hej Frans!", skulle han ens märka nåt?
Äh skit samma, man får väl hoppas att han kanske läser mailsignaturen ordentligt nästa gång.

Hur som helst, satt här och funderade lite på saker och ting och kom fram till att jag saknar att ha en kamera. Min lilla systemkamera som pappa köpte till mig för en herrans massa år sedan har försvunnit. Så när OnOff gick i konkurs så köpte jag en ny liten systemkamera, som jag sen lånade ut till min syster... Nu är det ett stort jack i displayen så man ser inte riktigt om bilden blev bra eller inte. Så jag skulle vilja ha en kompakt systemkamera (känner att kameran på iphone 4 inte riktigt håller måttet), nu har jag inte råd att köpa en sån just nu, men till jul kanske?



- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar