onsdag 8 augusti 2012

JAG ♥ NAGELLACK

Att jag älskar nagellack vet ju alla om - idag så lossnade gelélacket som jag fixade på salong för typ 2½ vecka sen, så jag kilade in på Fältöversten på vägen hem och köpte två nya nagellack. ☺Kunde liksom inte låta bli.

Funderar på om jag skulle ta och skriva mer om alla mina fantastiska nagellack.. Det är lite av en besatthet faktiskt..


- mina fina nya nagellack ☺ -

In other news: mamma & Cissi hade städat ut hela vinden när jag kom hem (med lite hjälp av Andreas som fick klättra upp och ner på stegen för att ta ner alla tunga kartonger). Det var grejer överallt. Helt galet hur man kan äga så mycket saker som man bara har på vinden till ingen nytta alls. Det är egentligen lite sjukt faktiskt.

Själv stressar jag lite över att jag inte har någonstans att bo när flyttbilen kommer och hämtar alla saker nästa vecka... Som sagt, det finns en back-up, men det är just det. En back-up, det ska vara temporärt. Jag, hunden och alla mina saker får inte plats där. Men det löser sig nog (förhoppningsvis).

Nu ska jag titta på tv och gosa med hunden. ☺

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar