torsdag 2 augusti 2012

JAG HAR MATAT EN ELEFANT IDAG! ♥


Cirkus Scott är på besök och de hade tre elefanter på Gärdet, varav en stod supernära staketet och ville bli matad! ☺







Jag, Cissi och mamma tog en cykeltur idag (min briljanta idé). Först cyklade vi iväg till Djurgården (efter en promenad med hundarna på en och en halv timme) och åt glass vid Djurgårdsbrunnsbron. Sen cyklade vi runt Djurgården, ner till kontoret och iväg till Gärdet där det står en cirkus med en massa djur! ☺ Tre elefanter, fyra kameler, två mini-ponny's och två "vanliga" vita hästar.
Att mata den där elefanten var nog typ det bästa jag varit med om!! ☺ Blir alldeles lycklig bara jag tänker på det!! ♥


Sen kom pappa hem från Kalmar med varsin OnePiece till mig och Cissi! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar