tisdag 21 augusti 2012

IMORGON SMÄLLER DET!


- bild via google - 

Imorgon runt 8-tiden kommer flyttbilen och hämtar alla våra saker. Själv har jag varit hemma idag och packat klart, tur att jag fick ledigt annars hade det aldrig blivit klart. Nu är det bara det absolut allra sista kvar. Jag har markerat alla lådor med mitt namn och vad det är i och packat en resväska med kläder som jag vet att jag kommer använda i några månader framöver. ☺

Sen ska jag opereras på torsdag, ska ta bort en broskknöl från baksidan av min örsnibb (för tredje jävla gången). Försvinner den inte nu så blir jag galen! Är väldigt nervös för det, är sinnessjukt rädd för allt som har med nålar och operationer att göra även om jag vet att det inte är farligt eller att det kommer ha någon större inverkan på resten av mitt liv. Jag har ju ändå gjort det här förut, men är ändå rädd. Som tur är så kommer mamma följa med som moraliskt stöd. ♥

Nä nu ska jag gå och packa ner det sista så att allting är klart, sen ska jag sätta mig och spela The Sims. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar