måndag 13 augusti 2012

HAR PRECIS TAGIT BORT MIN GAMLA BLOGG

Jajjemän! (hur stavar man till det egentligen? Märkligt ord..)

Hur som helst, nu är gamla bloggen helt borta, känns meningslöst att ha den kvar när allting som skrivits där finns här nu. Det känns mycket bättre! ☺ Jag är väldigt nöjd.

Skall dra mig tillbaka till arbetet nu så jag bjuckar på en jättesöt bild på mig och min kusin vid en strandkant sommaren '92. Som jag pratat om den här bilden när vi har setts! "Alex, det finns en assöt bild på oss när vi var små. Vi står nakna vid någon strandkant", men Alex har inte fattat vad det var för bild. Jag blev sjukt exalterad när jag hittade den här, sms:ade honom på en gång. Nu vet han! ☺ Hahah.

Hur som helst, enjoy! :P



- Jag och Alex. Fina va? :) -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar