tisdag 28 augusti 2012

♪♫ VART JAG ÄN GÅR

Jag har blivit fullkomligt kär i en låt: Vart jag än går - Stiftelsen (direktlänk till Spotify). Min kära syster tycker att den inte är så fantastisk, jag tycker att hon inte vet vad hon pratar om! Den är helt fantastisk!

Hur som helst, planerna att införskaffa födelsedagspresenter till Cissi gick förvånansvärt bra. Trots att hela eftermiddagen gick åt helvete så fick jag fatt i både presenter och kort. ☺

För den som är intresserad så gick eftermiddagen åt helvete pga. 1) mötte en idiot-gubbe i skogen som sa att "om man skaffar en såndär hund så är man dum i huvudet", "såna hundar borde inte få finnas, de borde skjutas i huvudet!" och "hade jag en påle så skulle jag slå ihjäl den själv" (ja, jag blev asförbannad men det är bättre att bara gå därifrån, särskilt eftersom hans hund också är en terrier och den enda skillnaden mellan hans hund och min är att hans hund råkar vara mindre), och 2) när mamma och jag skulle in till stan så blev tunnelbanetåget stillastående pga. "tekniskt fel". Tur i oturen att tåget stannade på Karlaplan så att vi kunde springa in på Fältöversten och fixa i alla fall. Men nog om det, det gick bra till slut i alla fall och jag fick det mesta gjort. Imorgon ska allt slås in i fina paket. ☺

Passade också på att köpa mig två nya tröjor och en jättefin ring på Bik Bok ♥ fick dessutom 20% rabatt på alltihop eftersom jag samlat på mig tillräckligt många stämplar på deras stämpelkort. ☺

Nu ska jag gå och lägga mig i ett bad en stund och sen sova.



- fina nya ringen - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar