fredag 10 maj 2013

ÄLSKAR MINA CONVERSE ♥

Det blev ett par Converse till slut. ☺ Jag är jättenöjd. Hämtade Cissi i går på Arlanda också sen åkte vi till Täby Centrum, åt glass och köpte lite solskyddsfaktor och grejer eftersom hon kanske åker och hälsar på en kompis på Cypern. Åkte tillbaka in till stan och Gallerian och bytte mina skor (råkade köpa en storlek för stora i onsdags), sen åkte vi hem, gjorde pizza och målade naglarna. ☺ Bra dag. I dag är vanlig arbetsdag men i morgon så ska vi ta en tur på stan och äta glass i Kungsträdgården. ☺ Himla mysigt.

// I finally got myself a new pair of Converse. ☺ I'm so pleased. Yesterday I went to pick up my sister at Arlanda Airport, after that we went to Täby Centrum (a shopping mall in Täby), had ice cream and bought her some sun screen since she might be going to see a friend in Cyprus. Then we went back to the city and Gallerian to change my shoes (managed to buy one size too small on wednesday), then we went home, made pizza and pained our nails. ☺ Generally it was a pretty good day.
Today's a regular work day, but tomorrow we're gonna go into the city for some (preferably window-) shopping and ice cream in Kungsträdgården. ☺

Jag & Cissi förra hösten tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar