måndag 6 maj 2013

VECKA 19

Ny vecka igen, vart tar tiden vägen?! Jag blir knäpp. Nåja, den här veckan så tänkte jag faktiskt bege mig ut och köpa nya Converse och en ny jacka, närmare bestämt den här. Tycker den var skitsnygg. Vet dock inte om den passar på mig riktigt, vi får väl se hur jag gör. 
Helgen var ganska bra den också, gick en 4h promenad med hunden runt Djurgården. ☺ Var rätt så slut efter det. Brände mig i pannan och på näsan också (har en väldigt fin vit rand där mina glasögon har suttit) tur att man är tjej så man kan dölja sånt med lite solpuder. 

New week, again! Time sure does fly. This week I'm planning on finally buying myself a new pair of Converse and a new jacket, this one to be exact. I think it looks great but I'm not really sure if it works on me, we'll see if I buy it or not. 
This weekend was pretty good too. Took a 4h walk around Djurgården. ☺ I was pretty beat after that but it was nice. ☺ I also managed to get a sunburn (I have a very flattering white line across my nose from my sunglasses), good thing I'm a girl so I can hide that with makeup. 

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar