tisdag 21 maj 2013

JAPP, JAG VAR UTE OCH SPRANG I GÅR

Damn right! I går efter jobbet så gick jag hem, bytte om och var ute och sprang i säkert nån timme eller så. Eller, det var väldigt mycket variation. Sprang kanske 500 meter åt gången och sen gick jag tills jag orkade springa igen. Så höll det på hela rundan, men jag gjorde det i alla fall. Alltid något. ☺ I dag blir det vilodag, men i morgon ska jag göra om det. Det är dock dåligt med bänkar i spåret jag sprang, så lite dåligt med chanser att stretcha/göra sit-ups. Får kanske ta en annan runda i morgon.
Beställde nya löparskor också i går, så nu börjas det på riktigt (ingen fara mamma, de var på rea! ☺).

Yep, I went running yesterday. Damn right! After work I went home, changed and went running for about an  hour or so. Ok so I wasn't running the entire time, there was a lot of running for about 500m at a time and then walking in between, but at least I did it. Today's my rest day but I'm going again tomorrow. Unfortunately there aren't a lot of benches where I ran, so not a lot of good places to do stretching and sit-ups. So I might run somewhere else tomorrow. 
I also ordered new running shoes off a website yesterday, so I feel like I'll keep this up (don't worry mom, they were on sale! ☺).

inte rätt färg, men det var den här modellen jag köpte // bild från we♥it
not the right color but these are the shoes I bought // image from  we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar