onsdag 8 maj 2013

I DAG BLIR EN BRA DAG ☺

Det handlar visserligen om inställning, i går var också en ganska bra dag - fram tills jag var på kontoret till 18:40 men det tar vi igen i dag. I dag ska jag ner på stan och köpa mina Converse!! Ska äta glass i Kungsträdgården också tänkte jag. ☺ Dessutom är jag ledig i morgon och Cissi kommer på kvällen.

Vill också passa på att tipsa om att Showpony lottar ut en massa klänningar via woobox.com. DELTA GENOM ATT KLICKA HÄR!

//Today's gonna be a good day. Of course that has to do with how you look at things, yesterday was a pretty good day too. Until I had to stay at work 'til 6:40pm, but I'll make up for that today. I will buy my new Converse today. And probably also have frozen yoghurt in Kungsträdgården. ☺ I'm also free tomorrow and my sister's coming tomorrow night. ☺

Oh, and I also wanna tell you that Showpony is giving away a new wardrobe full of dresses via woobox.com. PARTICIPATE VIA THIS LINK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar