torsdag 16 maj 2013

FÖDELSEDAGAR & MORS DAG

De kommande två veckorna kommer vara helt galna gällande två födelsedagar och en mors dag. Hur ska man hinna med allt?! Känner att tiden springer i väg utan mig. Men det kanske går bra ändå.

Min käre bror har också bestämt att vi ska delta i någon tävling som ordnas av försvarsmakten i vår kontorsbyggnad. Något om att springa totalt typ 5km eller vad det var. Vi ska springa två var tror jag och så ska Sophia (som är gravid) gå en kilometer. Så det är bara att börja träna. Kanske är knuffen i rätt riktning som jag behöver? Ska i alla fall försöka ge mig ut och jogga lite varje kväll med start nästa vecka. Hoppas att jag klarar av att fortsätta bara.

The upcoming two weeks are gonna be completely crazy, there are two birthdays and swedish mother's day coming up. How will I manage to get presents in time?! Feel like time is just moving along and left me behind. Hopefully I'll manage anyway. 

My brother also decided that we're gonna participate in a run that's organized by another company in our building. I think we have to run like 5km in total. But you can divide it between the people at your job. So I think that me and my brother will run like 2k each and then Sophia (who's pregnant) will walk the last kilometer. So I better start doing some cardio! I'm hoping this might be the push I need to start running again. I'm planning on going for a run every night starting next week. I really hope I'll manage to keep my spirits up so I don't quit on myself again... 

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar