onsdag 22 maj 2013

SEG DAG

Jag är så trött i dag att jag gärna tagit ledigt resten av dagen, gått hem, och somnat i soffan. Men det går inte för sig! Jag är själv på kontoret i dag eftersom Sophia är sjuk. Andreas kommer in vid 3-tiden så då blir jag inte ensam längre. Men stressen och pressen när man ska hinna med allting när man är själv är så himla jobbig. Vill bara dra täcket över huvudet och försvinna. Men jag ska ta mig ut och springa i kväll. Eller, i alla fall gå om inte annat. Röra på mig ska jag i alla fall.

Today's moving ridiculously slow. I'm so tired I'd love to take the rest of the day off, go home, and fall asleep on the couch. But of course I can't do that. I'm alone at the office today cuz Sophia's sick, my brother's coming in at around 3 so at least I won't be alone all day. But the pressure of getting everything done when you're alone is just too much. I just wanna pull some covers over my head and disappear. But I will go running tonight, or at least go for a powerwalk. 

Jag skulle också kunna somna på golvet nu. // bild från we♥it
I'd probably fall asleep on the floor too right about now. // image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar