måndag 20 maj 2013

I DAG BÖRJAR "TRÄNINGEN"

Som jag skrev häromdagen så har min bror sett till att vi ska delta i någon form av lopp den 3e juni. Så i dag ska jag börja jobba på min kondition. Var ute och gick/powerwalkade i 1,5h i går förmiddag, och jag har faktiskt lite träningsvärk i rumpan i dag! En väldigt ovan känsla måste jag säga. Får se hur det går med springandet. Lär ju bli rask promenad till att börja med.

Bror min fyller år på onsdag också. Cissi skulle köpa hans present i eftermiddag tror jag. Funderar också på om vi ska baka någon tårta till honom och fira lite på jobbet. Cissi är ju bäst på att baka så det blir nog himla bra tror jag. ☺

As I wrote a few days ago, my brother has decided that we're gonna participate in some kind of race on June 3rd. So I start my "training" today. I went for a powerwalk yesterday morning for about an hour and a half, and my ass is actually sore today! A very unusual feeling I must say. I think I'll start off by walking but knowing how I work I'll most likely do some jogging as well. We'll see how it goes. 

Also, it's my brother's birtday on wednesday. My sister was gonna buy his present this afternoon I think. I'm also thinking that we should bake him a cake and celebrate a little at the office. My sister is amazing at baking so it should be good. ☺


we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar