måndag 13 maj 2013

MIN HELG

Ja vad ska man säga om helgen? Himla bra tycker jag. ☺ I fredags så gick Cissi och jag och köpte en sallad var och satte oss på Gärdet och åt middag i solen. Lördag gick vi en 2h lång promenad på Djurgården och åkte sen in till stan, åt glass och hängde i Kungsträdgården. ♥ I går var ungefär samma sak. Vi gick med hunden i någon timme och åkte sen in till stan. Det var en himla bra helg. Jag köpte mig dessutom de efterlängtade orangea byxorna. ♥ Kommer att bo i dem i sommar.

I had a rally good weekend. ☺ On friday me and my sister bought a salad each and had dinner in the sun at Gärdet. On saturday we took a 2h walk around Djurgården and then went into the city, had ice cream and hung out in Kungsträdgården. ♥ Yesterday was pretty much the same, we took a fairly long walk with the dog and then went into town. Had a pretty good weekend. I also bought a pair of orange pants from H&M that I've wanted for a while. ♥ I'll literally live in those pants this summer. 

bilder från H&M och Google // images from H&M and Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar