onsdag 4 november 2009

2009.10.04 - del 1. SNÖ!


Jo, så det snöar alltså just nu, i skrivande stund. Eller... Det kanske har slutat snöa nu när jag tänker efter. Det snöade förut iaf.

Sitter på kontoret här och funderar på om jag ska eller inte ska äta lite lunch. Det som erbjuds mig denna dag är det som resten av jepparna åt till lunch igår, eftersom när de gick iväg på lunch så gick jag ut med hunden på Gärdet. Någon form av mystisk fisk med potatis är det i alla fall som ligger där inne. Man kanske skulle ta och äta lite av den ändå. Börjar faktiskt bli lite hungrig trots allt.

Så varför sitter jag här då? Jo, jag har fått ett uppdrag av mina kära päron. Nämligen att sortera alla deras kund mappar i bokstavsordning och efter ort. Eller tvärtom egentligen, efter ort först (i bokstavsordning såklart) och sen ta alla individuella orter och dela upp alla kunderna inom de orterna i bokstavsordning.

Back to work, Andreas gick precis in genom dörren. Så lunch först och sen organisera. Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar