fredag 13 november 2009

2009.11.12


Jag är väldigt medveten om att jag lovat ett mer ingående blogg inlägg angående blåsningen som min käre far åkte på igår... Men det har vi inte tid med nu. Fick ett samtal ikväll av min bror, vars kompis jobbar för ett bemanningsföretag som desperat behövde personal till någon form av möte med start imorgon bitti klockan 08:00. Jag tackade ja. Så nu är det upp kl. 06:00 imorgon för att ta på sig kostym och dra sig iväg mot ett ställe jag aldrig hört talas om, trots att det ligger ca: 10 minuter från där jag bor.

Jo, jag är lite av en tidspessimist. Men faktum är att jag kan inte gå en hel dag utan att ha ätit ordentligt med frukost, därav måste jag upp supertidigt så jag har tid att sitta på soffan och mysa med min stora kopp choklad-blandat kaffe, mackor med leverpastej, och fil med flingor, och titta på Nyhetsmorgon eller Vakna med The Voice. Normalt sett slutar det med att jag kollar på Voice. Lagom lättsamt när man inte riktigt vaknat ännu och inte orkar med seriösa nyhetsinslag.

I vilket fall som helst så lovar jag att imorgon skriva ett ordentligt, väldigt ingående, inlägg om "Hur min pappa blev blåst" (ja, det kommer vara titeln på det inlägget). Och att skriva om hur det gick att vara värdinna på det här mötet. Men nu är det läggdags för mig så jag orkar gå upp imorgon.
God natt med er. x

Och på ett litet sidospår måste jag påpeka att Anberlin måste vara ett av de bästa banden genom tiderna. Slår inte riktigt Red Hot Chili Peppers, eller Aerosmith men det är ju en helt annan genre. Går liksom inte att jämföra.
Nej, nu blir det god natt för mig. Glöm inte att kika in imorgon och få reda på sprattet som fick min far att hoppa högt som aldrig förr. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar