måndag 5 november 2012

DEPPIG OCH OMOTIVERAD

Har på senaste tiden känt mig nere över att vara fast i slentrian (kan man säga så? Är inte helt haj på det uttrycket). "Stuck in a rut" if you will. Känns som att det inte händer någonting, det är bara samma sak om och om, och om igen. Jag kliver upp, står på tåg och tunnelbana med alla andra och trängs, jobbar, åker hem, lagar middag, tittar på tv-serier (oftast Big Bang Theory ♥), tar ut hunden på en sista promenad, och går och lägger mig. Sedan är det samma sak varje dag...

Jag skulle vilja gå ner på stan, kanske gå i affärer på lunchen eller efter jobbet, åka och inhandla den ihopvikbara buren jag behöver för att åka till Kalmar över jul. Men det finns inte tid till det. Inget extra utrymme, och det håller på att driva mig till vansinne. Något måste göras! Exakt vad jag ska göra åt det, det vet jag inte. Men det måste ordnas. Tips tages tacksamt emot. 


- bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar