fredag 2 november 2012

MIN SYSTER SÄGER ATT JAG BLOGGAR DÅLIGT

Och det håller jag med om. Tyvärr är jag så himla trött när jag kommer hem på kvällarna (särskilt den här veckan) att jag har bytt om och lagt mig på sängen det första jag gjort när jag kommer hem.

I dag ska jag boka tågbiljett till Kalmar! ☺ Åker ner över jul hade jag tänkt, kommer bo hos Cissi och spendera julhelgen med familijen. Kommer bli jättebra, det var väldigt längesen som vi firade ju med Farmor så jag är jätteglad. ☺
Nu måste jag bara ringa till SJ och kolla om de har plats för en bur till hunden på tåget, tror att det blir lättare om jag kan stoppa in honom i en sån där tygbur under något bord så att han håller sig lugn och på samma ställe under resan. Trycker in ett grisöra där så borde han vara nöjd ett tag i alla fall. ☺


- en sån här tänker jag köpa i helgen, gärna med "rullgardin" så att hunden slipper se andra hundar på tåget och bli stressad över det • bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar