måndag 26 november 2012

MÅNDAG (OCH MINDRE ÄN FYRA VECKOR KVAR TILL JUL!)

Måndag igen alltså. Veckorna går så fort nu så jag vet inte vart all tid tar vägen. Jag hade i alla fall en väldigt mysig söndag. ☺ Det var, för en gångs skull, bara jag hemma så jag passade på att duscha, måla naglarna & sätta mig i sängen med pepparkakor och ett glas mjölk och titta på Suburgatory (har bara några avsnitt kvar nu sen måste jag titta på en annan serie, antingen ta ikapp Big Bang Theory eller börja titta på Sex and the City). Himla skönt var det i alla fall. ♥

Dessutom är det knappt tre veckor kvar tills jag tar tåget ner till Kalmar över jul! ☺Det ska bli så skönt att komma bort från Stockholm i en vecka och slippa stressa. Måste bara klura ut en julklapp var åt lilla familjen. Ross samlar ju på borttappade vantar, och det finns en vante som någon har hängt upp på vägen till tunnelbanan som jag funderar på att ta hem och slå in så kan Ross få den. ♥ Svårare är det att hitta presenter till människor, mer specifikt mor, far och lillasyster. Men jag tror faktiskt att jag har min kära systers present ganska så klar för mig, måste bara ge mig själv tid att gå ut på stan och köpa den.
Tror att jag ska ta och åka in till stan och gå till frisören nästa helg, i så fall kan jag passa på att gå en sväng på stan och införskaffa lite presenter. Åh vad jag längtar till jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar