fredag 2 november 2012

JAG ÅKER TILL KALMAR DEN 21:a DECEMBER ☺

I eftermiddag var jag nere på SJ och bokade min biljett till Kalmar. Tåget går den 21:a December kl. 10:20 på morgonen. Jag är jättetaggad, det kommer bli hur bra som helst. ♥

Dessutom fick min syster ett paket i dag! ☺ För några veckor sedan så hade NastyGal.com rea på Jeffrey Campbell Lita Spikes, och eftersom jag vet att Cissi har velat ha såna skor väldigt länge så pungade jag ut och beställde ett par till henne (är jag inte världens bästa syster, or what?). ☺ Hoppas verkligen att de passar, eftersom det är amerikanska storlekar så var jag osäker på storleken jag skulle beställa och gick efter en storleksguide jag hittade på internet. Men det märker vi väl. ☺


- Jeffrey Campbell Lita Spike • Bild via google - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar