lördag 17 november 2012

LÖRDAG

Dagen började med att jag och Michele åt brunch på Kung Carls Bakficka (en upplevelsepresent från hans mamma, egentligen skulle vi åkt segway men eftersom det är lite svårt att åka segway på vintern så bytte vi den mot en brunch till). Det var jätte mysigt, och kul att komma ut för en gångs skull.

När vi hade ätit färdigt så åkte jag till kontoret och fixade eftersom det börjar en ny kvinna på måndag. Egentligen hade vi tänkt att flytta in alla grejer i det stora rummet och hyra ut det lilla så att alla tre kommer att sitta i samma rum, men det får bli en annan gång. Jag ändrade lite i showroomet så att alla sommargrejer är borta och det är fullt med mysiga filtar/plädar, ljus och te-set t.ex. Det känns mycket bättre nu, jag skulle gärna få upp en liten julgran där också i början av december men vi får se i fall de andra nappar på den idén.

Jag åkte från kontoret vid åtta ungefär och har legat i sängen och tittat på New Girl (♥) sen jag kom hem. Okej, så jag tog en dusch först, men ändå. Nu ska jag i alla fall ta ut hunden och sen gå och lägga mig tänkte jag. ☺


- bild via google -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar