torsdag 20 juni 2013

7,5KM PÅ EN TIMME

I går eftermiddag så var jag ute och joggade. Bestämde mig för att det var ett tag sen och att jag ändå inte hade något bättre för mig. Det gick så himla bra! ☺ Är faktiskt riktigt glad över det. 7,5km på 1h 03min. En rätt bra tid med tanke på att jag inte kom längre än ca. 5km på en timme första gången jag sprang. Så jag är nöjd och glad. ☺☺

// Yesterday I decided to go running after work. It'd been a while since I last did any excercise and I really didn't have anything better to do anyway. And it went so well! I'm so happy about it, I ran 7,5km in 1h 03mins . Considering that I didn't get further than 5km in an hour when I first started I think it's a pretty good improvement. So I'm pretty proud of myself. ☺☺



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar