torsdag 27 juni 2013

PLÅNBOK

Satt länge och letade efter en ny plånbok efter att min gamla blev stulen. Hittade den perfekta på zalando.se från Benetton. Beställde den orange/korall-färgade men ångrade mig i går när jag fick hem den. Insåg att jag nog hellre vill ha en gul trots allt så jag skickade tillbaks den andra, nu är det bara att vänta tills den gula landar i brevlådan. ☺

// I spent quite some time trying to find myself a new wallet after my old one got stolen. And i found the perfect one at zalando.se from Benetton. I ordered the orange/coral one but changed my mind when I got it yesterday and decided that I like the yellow one better. So I sent the other one back today and ordered the yellow instead. Now all I have to do is wait. ☺


bilder från zalando.se // images from zalando.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar