onsdag 5 juni 2013

KVÄLLEN PLANERAD

Japp då var kvällen planerad. ☺ Tänkte ut och springa i eftermiddag och sen hem för att fixa ordentlig middag, fixa med en ny header till bloggen (skulle gärna vilja ha en bild på mig själv som header, gärna någon från frankrike ♥) och titta på Modern Family eller annan valfri tv-serie. ☺Var så länge sen jag var ensam hemma nu så det ska bli så himla mysigt att bara vara själv och pyssla med sånt jag gillar. Eventuellt åker jag in till stan för att köpa mig en långklänning också men det får vi se.

I just planned what I'm gonna do tonight. ☺ I'm going running this afternoon but then I thought I'd just go home, make myself a really good dinner, work on my blog design (I'd like to have a picture of me in the header, preferably one from France) and watch Modern Family or some other tv-show. ☺ It feels like it's been ages since I had some alone time so I'm gonna enjoy not having anyone around. I might also go into town to buy myself (another) maxi dress. 

bara ge mig min semester nu! bild via we♥it // just give me my vacation now! Image from we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar