tisdag 4 juni 2013

STÄDDAG

I dag var man själv igen då. Cissi har åkt till Cypern och mor och far har åkt hem till Kalmar. Vilket innebär att jag ska städa hela lägenheten och förbereda luncher för resten av veckan tänkte jag. Det blev inte så mycket av den varan i går eftersom det tog mig nästan 1,5h att köra ut till Arlanda i rusningstrafiken, sen höll jag Cissi sällskap på flygplatsen i ungefär en timme. Och sen var jag tvungen att tanka så jag körde vilse i Märsta och det tog 1,5h att komma hem igen. Men i dag ska jag bli klar. Och sen troligen ligga i sängen och titta på Modern Family (min nya drog ♥).

My sister left for Cyprus yesterday and my parents went back to Kalmar. So now that I'm alone again I'm gonna do some much needed cleaning of my appartment. I was gonna do it yesterday but it didn't happen since it took me an hour and a half to get to the airport during rush hour, I spent about an hour at the airport keeping her company and then on my way back I had to fill up on gas and got lost in Märsta so it took me like an hour and a half to get back home as well. But I will get it done today. And then I'll spend the rest of my evening in bed wathing Modern Family (my new drug ♥). 

bild via google // image from google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar