fredag 14 juni 2013

HELLO WEEKEND

Äntligen fredag! ☺ Har inga planer för i kväll eller helgen men jag är glad ändå. Har varit jättetrött hela veckan, så pass trött att jag druckit kaffe om dagarna för att hålla mig igång (hatar kaffe så då är det illa). Så jag vill bara ta det lugnt och sova ut i helgen. ☺ Sorgligt nog så jobbar Cissi i helgen så det blir nog ingen cykeltur. Får roa mig på annat sätt helt enkelt (troligtvis boka tvättid och tvätta). 

// It's finally friday! ☺ I don't have plans for tonight or the weekend in general but I'm still pretty excited. I've been really tired this past week that I've actually had a bunch of coffee just to keep going (and I really don't like coffee, so it's pretty bad). So I was just gonna take it easy and sleep this weekend. ☺ Unfortunately my sister's working so I guess that little biking trip around town won't be happening. I'll just have to keep busy with something else (most likely doing laundry). 

bild från we♥it // image from we♥it


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar