måndag 10 juni 2013

MIN DISKMASKIN ÄR TRASIG

I går slutade min diskmaskin att fungera, den var dessutom laddad med i princip alla mina tallrikar, bestick och glas i. Så jag får sätta igång och diska när jag kommer hem i eftermiddag. Hopplösa jävla skitmaskin.
Nåja, det får jag väl leva med. Ska fråga min bror om han kan något om diskmaskiner och se ifall han kan komma hem och hjälpa mig.

// So my dishwasher broke down yesterday, like that wasn't bad enough it was filled with pretty much all my plates, glasses and cutlery. So I have loads of dishes to get to when I get home tonight. 
Oh well, guess I'll have to live with that, I'm gonna ask my brother if he knows anything about dishwashers and see if he can come over and have a look at it. 

bild via google // image from google 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar