fredag 5 februari 2010

05.02.2010 - Väntar


Sitter på kontoret nu igen. Och väntar. Väntar på att mamma och pappa ska komma tillbaka så att hundstackar'n ska få gå ut nån gång. När jag kom hit var det ganska tomt. Visade sig att föräldrarna i fråga dragit iväg till IKEA, utan mig. Inte för att jag ville följa med eller så, men ändå. Så nu sitter jag ensam här, och eftersom jag inte har någon nyckel så kan jag inte gå härifrån och promenera vovven heller.... Kanske ska ta mig en kaffe eller nåt så länge.

Fast om man ska se saker positivt så är det fredag idag! (wohoo!) Och jag kan möjligtvis gå och hämta min ipod nano idag. :) Kanske, om jag har tur. Hoppas, hoppas. Vill verkligen hämta den nu, ha en mp3 spelare som inte går sönder varannan vecka och tar nästan en månad att laga. Det blir jag fullkomligt galen av.

Nej, nu tänker jag gå och göra mig en kopp te eller nåt, kanske ta och läsa om varför Kissie opererat brösten. Undrar lite vad som får en 18-årig tjej att lägga sig under kniven frivilligt. Och varför hon får så mycket uppmärksamhet för det. Rätt sjukt egentligen. Och ganska sorgligt.

Nej, morsning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar