fredag 5 februari 2010

05.02.2010


Hämtade inte ipoden idag. Det blev en underbar promenad med hunden i solen istället. :) Jag må vara hur djurtokig som helst, och jag må se omåttligt korkad ut där jag går runt iklädd mjukisbyxor nedstoppade i stövlarna, halsduk och en riktigt ful-snygg mössa (den är inte snygg, men på något sätt passar jag faktiskt i den). Men det finns inget bättre än att springa ut i snön och leka med hunden. :) När jag väl får en heltidsanställning någonstans är det definitivt det jag kommer sakna mest.

Just nu håller mamma och pappa på med att sätta ihop lite sovrumsmöbler åt mig (ni som aldrig behövt vittna min svar svära över IKEAs bruksanvisningar kan skatta er lyckliga), och eftersom en tredje person tydligen bara är i vägen så får jag ta och laga middag istället. Morsning så länge! :)

Och såhär underbart vinter-vackert var det när vi var ute och gick idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar