tisdag 9 februari 2010

09.02.2010 - Semla! :)


Har varit ute och promenerat hunden nästan hela dagen faktiskt. Hade det inte varit så tråkigt väder hade det varit mycket roligare. Plus att det knappt fanns några andra hundar på Gärdet alls, så det blev inte mycket hundlek idag. Tänkte att jag skulle ta mig ut dit och hitta några hundar som Ross skulle få jaga och leka med lite så han blev trött innan vi gick hem igen. Det gick inte så bra.


MEN, idag har jag ätit årets första semla (ja, första. Det lär bli fler, det kan jag lova. Den där specialar-semlan från 7-eleven t.ex. ser ju sinnesjukt god ut! Och den är utan mandelmassa dessutom! :) Jag är allergisk mot nötter, därav också mandelmassa. Så det där är ju rena drömsemlan för mig det där).


Så här kommer lite bilder på mig och lillasyster, där vi visar vår kärlek till semlan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar