onsdag 10 februari 2010

10.02.2010 - Underbara teckningar.


Har suttit och kikat runt lite på olika bloggar här på blogg.se, och hittade två stycken helt fantastiska bloggar när det gäller kreativitet och teckningar. Så jag kommer länka till de här på sidan och sen lägga till dem längst ner under "länkar".


Den jag tyckte bäst om, utan tvekan är KAN DEE DRAWINGS. Den ska jag börja följa tror jag.

Den andra bloggen jag hittade var hellomiami. Sjukt duktig på att rita de här människorna. Ni måste ta och titta på de här om ni har något kreativt intresse över huvud taget.


Jag är ju en liten konst-nörd innerst inne. Jag älskar sådant som man måste använda sin kreativitet för att göra. Nu har jag inte ritat någonting alls sedan jag tog studenten 2006, men jag har hittat andra grejer som är minst lika kul. Som att sätta ihop bilder och greja via datorn. Nu har jag inte photoshop ännu, men det är nog dags att fixa det så småningom. Inredning är också ganska kul. Kombinera fäger och former och grejer. Tror nog jag borde ta och se till att jag antingen får ett jobb där man får bli lite crazy och använda sin kreativitet, eller någonting som har med djur att göra. Jag är ju djurtokig trots allt.


Nej, nu ska jag ta och se hur det går med middagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar